قصة فيلم :How to Date Billy Walsh 2024
بيبدا الفيلم مع ارتي وهو رايح ياخد
صاحبته ميلي من بيتها بعربيه اهله عشان
يروح له المدرسه ميلي ما كانتش تعرف ان
اللي في قلب ارتي ليها اكبر من مجرد صدقت
الطفوله وخلاص وانه بيحبها ونفسه يرتبط
بيها صديقتهم بدات من وهم صغيرين لما
اهلهم بدلوهم بالغلط من وقتها قرروا انهم
يكونوا اصحاب عيالهم يطلعوا قريبين من بعض
وبالفعل كبروا مع بعض قريبين من بعض جدا
واتفقوا انهم ما يخبو عن بعض اي حاجه لكن
ارت يخبى عليها انه بيحبها وفي كل مره كان
بيحاول يعترف لها بمشاعره وكان بيترا جع
في اللحظه الاخيره المهم ان ارتي كان
معاها في اصعب الظروف خصوصا لما امها تعبت
بالكانسر وهي عندها ثمان سنين وحته انتهت
ابوها بعد ما خسر امها مخه تعب حبتين وجاب
ميكان بقى بيرقص معاه كانه امها استمرت
حياتهم لحد ما في يوم ارتي كان مقرر انه
يعترف لها بمشاعره مهما كانت العوائق اول
ما دخلوا للمدرسه كل الطلاب كانوا مبهورين
بيهم كما لو كانوا اشهر اثنين في المدرسه
كلها لكن ده كان في خيالهم الواقع ان كل
الطلاب كانوا بيتري عليهم في المدرسه ميلي
قالت له وحفله تحرك بعد شهر ونص هتاخد مين
معاك للحفله قارتي قال لها ب الحفله بلا
بتاعها نقعد في البيت نتفرج على افلام
ونبسط لوحدنا وهم طالعين للحص بيدخل بيهي
الطالب الجديد على الريس بتاعه والبنات
كلها بتتفاعل من وسامته ارتي اعتقد ان
ميلي مش هتبصله فقالت له مين الواد
الحليوه ده انا بدور على واحد زيه من زمان
يا عم حزنبل ارتي قال لها ده مستحيل يكون
طالب معانا ده شكله موظف جاي ياخد حاجه
وماشي الاستاذ بتاعه قدم بيلي لبقيه
الطلاب وكل البنات كانوا مبهورين بوسامته
بيخططوا ازي اشطو وقت الغدا ميلي قالت له
انا مش معجبه بيه على فكره انا ماعرفوش
اصلا عشان اعجب بيهك وهم بيتغدوا ارتي
حااول يطلب منها تسهر معاه فمبر وشلتها
رموا الاكل بتاعها على الارض ارتي قال لها
بلاش مشاكل وكلي مي من اكلي وقال لها كمان
انا نسيت اني اقول لك فيلمن المفضل يتعرض
النهارده في السينما وفي الواقع ارتي هو
اللي دفع رشوه للموظف عشان يعرض الفيلم
ويخليهم يتفرجوا لوحدهم فتحت بوقها لما
بيلي دخل فقال لها انت منبهره بيه كده ده
عادي جدا على فكره يا ميلي بيلي خبط في
بنته بحركه بهلوانيه مسك علبه الجبن
بتاعتها قبل ما تقف في موقف جدعان وشقاوه
قارتي قال لها حركه عاديه ومجرد حظ بتحصل
عادي يعني قالت له انت اللي غيران منه بس
فقال لها ما فيش الكلام ده اراها انك انه
هيروح هيقعد مع شله السباحه او شله امبر
سوء حظه بيلي ما قعدش مع حد خالص وكان
بيذاكر وهو بيتغدى فارتي خسر الرهان مع
ميلي بالليل راحوا للسينما مع بعض خلطوا
كور الشيكولاته مع الفشار واتفرجوا مع بعض
على فيلمهم المفضل بعد نهايه الفيلم ارتي
كان عايز يعترف لها بحبه لكنه خاف واتراجع
برده وهي قالت له انت كنت هتقول ايه لها
الكراسي بتاع السينما دي مريحه احسن من
الاتوبيسات المقف مش كده قالت له انت فيك
حاجه فقال لها انا في حاجه مهمه لازم اقول
لك عليها ومتردد صراحه قالت له كويس انك
بدات انا كمان في حاجه كنت عايز اقول لك
عليها وكنت خايفه من رده فعلك قال لها بدا
انت الاول فقالت له طب يلا نعد الثلاثه
ونقول احنا الاثنين مع بعض بعد ما عدوا
الثلاثه هي قالت له انا شكلي كده بحب بيلي
وهو قال لها انا كمان بحبك فحصل ايه ال
وقتي طلع من الموضوع بسرعه وقال لها انا
بحبك زي اختي طبعا وفرحان ان في حد حط
عينك عل ميلي بس مش شايفه انك استعجلتي
فقالت له انا عارفه بس عمري ما انجذبت لحد
بشكل ده هو انت مش متقبل الموضوع فقال لها
لا طبعا انا فرحان لك طبعا ده انا هنفجر
من الانبساط اللي انا فيه ثاني يوم الصبح
بدات ميلي تتفرج على صور بيلي على
الانستغرام حتى وهو في الحصه لما عملت له
لايك عشان تنقشوا بيلي اخلاق و مكارم عمل
لها فولو وسهل الطريق عليها ومن مجرد فولو
تخيلت انها مع بيلي خلاص وشقلبت في قلب
الفصل والطلاب كلهم يتريقوا عليها بيلي
دخل فريق السباحه وبقى نمره واحد فيهم وسط
تشجيع امبر وشلتها وميلي وكل بنات المدرسه
امبر خدت الفيرست ستيب واديته البشكير
عشان تحكها فيه وتقرب منه قبل ما بنت
ثانيه تشقط ميلي وابوها كانوا معزومين في
بيت هت ارتي ميلي وهي رايحه للمطبخ سمعت
حوار بين اهل ارتي وابوها وعرفت انه معجب
واحده اسمها ماجي مع في الشغل بس مش عارفه
يعترف لها ازاي بمشاعره ولا يعمل ايه فاهل
ارتي قالوا له احنا عندنا الحل بتاعك انت
عارف ان علاقتنا كانت كلها خناات ومشاكل
وجربنا ما جربنا من العلاج النفسي
واخصائين مشاكل زوجيه ولا طلعنا باي نتيجه
ايجابيه لحد ما لقينا رقم واحد اسمه دكتور
الحب بنكلمه فيديو وهو اللي فضل نصايحه
علاقتنا بقت كويسه وحبنا لبعض استمر
تانيوم ميلي قالت لارتي الحل في دكتور
الحب هو اللي هيخليني اوقع بيلي في حبي
ناو وهي بتكلمه شافت امبر بتقول لبيلي انت
مش عندك حصه انجليزيه دلوقتي تعالى معايا
بتعمل ايه هنا يا نوتي ميلي قالت لارتي
انا لازم الحقه قبل ما امبر تلعب في دماغه
ويطلب منها تروح مع حفله التخرج ق لا احنا
مش اتفقنا نتفرج على فيلم مع بعض يوم
الحفله قالت له خلاص بقى الخطه اتغيرت
ارتي قال لها انت مش واخده بالك من
الكيميا اللي بينه وبين امبر قالت له لا
يا حبيبي دي علاقه غير رسميه ارتي ما كانش
عايز يساعدها عشان يبوز الموضوع من اوله
لكن ميلي اصرت انه يساعدها ويجيب لها رقم
دكتور الحب من تليفون والدته قالت له ان
الموضوع مهم بالنسبه لها فقال لها انت مش
شايفه غيره بس في كتير يتمنوا انك تروحي
معاهم لحفله التخرج قالت له كتير مين يا
ارتي انا عمري ما دخلت في علاقه ولا كان
لي حبيبه ومش عايزه اتخرج واتم 17 سنه من
غير ما جرب الحب حتى لو لمره واحده يا
ارتي الاخير كان هيعترف لها بحبه لكنها
صدمته وقالت له انها عايزه تجرب الحب
وحلاوته مع بيلي ارتي قال لها احنا بنعيش
واقع ما ينفعش نتجاهل الاساسيات بتاعته يا
ميلي امبر احلى بنت في المدرسه مستحيل تبص
لواحد زيي وبيلي وسامته توازي جمالها
فمستحيل يبص لك انت احنا اللي زينا يبصوا
لبعض ويسيبوا الحلوين اللي زي بيلي وامبر
لبعض عشان دي علاقات طبيعيه ميلي زعلت من
كلامه وسابته ومشيت وهي متضايقه منه مش
طايقاه ده غير انها بدات تتجنب وخلاص لا
بتاكل معاه ولا حتى بتروح معاه للمدرسه في
العربيه بتاعتهم قرر انه يصالحها ويجيب
لها رقم دكتور الحب من تليفون معما ثاني
يوم الصبح راح لها البيته قال لها جبت لك
الرقم اهو فميلي فرحت جدا وقالت له انت
قلقتني ده انا افتكرت انك بتحبني وغيران
من بيلي يا جدع فبلي كان نفسه يقول لها
ايوه ولكنه خاف ارتي شاف مسرحيه في
المدرسه مغزاها ان ورا الاقنعه ممكن نحقق
اللي احنا ما عندناش جراه نعمله في الواقع
فقات له فكره رهيبه وهي انه يعمل نفسه
دكتور الحب ويدور على موقع يغير الشكل حسب
السن جرب سن ال 50 لا شكله ما اختلفش كتير
وميلي هتقفش اول ما تشوفه فحول على سن ال8
على طول وبعد ما اتاكد ان شكله اتغير راح
ثاني يوم في المدرسه وغير الورقه اللي كان
مكتوب فيها رقم دكتور الحب ميل قالت له
بتعمل ايه في الدولاب بتاعي يا ولد وقبل
ما يتلخبط صدف ان بيلي معدي فميلي اتلات
فيه حط لها الكتاب جوه الدولاب بتاعه وقال
لها انا جبت لك الكتاب ده فقالت له بطل
بقى شغل القديم ده ميلي بالليل اتصلت
بدكتور الحب اللي هو هو ارتي بس بشكل وصوت
مختلفين ق من اولها كده لازم تعرفي انك
هتنفذ كلامي من غير نقاش في اي حاجه
هقولها الحب ده اقوى شعور انساني اتواجد
منذ بدايه الخليقه يا ميلي فلازم ناخد
بالنا كويس من كل التفاصيل كل المشاعر
ونقدها موجوده جوه شعور الحب فلو انت
مستعده تسمعي كل اللي هقول لك عليه احكي
لي عن الشاب اللي شاغل بالك وعايزاه يعفوا
حبك قالت له هو دلوقتي مصاحب بنت غبيه كده
اسمها امبر هي غبيه بس حلوه بصراحه
حواجبها كبيره قوي وصاحبي ارتي مسميها هي
وصاحبتها فريق الحواجب قال لها ما هو ده
اللي بيلفت الانتباه الايام دي وانصحها
تعمل حواجبها زيها تم في المدرسه كل اللي
شافت على شكلها خصوصا امبر وشلتها ادل على
وشه عصير وبيلي شاف المنظر المقرف اللي هي
فيه وهي دي خطه ارتي عشان يبعد بيلي عنها
اصلا ويخليه ما يبص لهاش انبر صورتها وتري
على شكلها وعامله منها استيكارات رجعت
للبيت اتصلت بدكتور الحب قالت له انا
عايزه فلوسي انت خليتني اضحوكه المدرسه
كلها قال ه نمسك العقلي كده ونتكلم
بالراحه اولا انا ما اخدتش منك فلوس اساسا
لسه وثانيا لازم تحكي لي ايه اللي حصل
عشان نعرف نلي له حل قالت له عملت حواجبي
زي ما انت قلت وكل اللي في المدرسه تري
عليا بيني دلقت عل العصير بالغلط وبيلي
جهو وشف ني وانا زي اللي لابسه ماسك
باتمان فقال لها طب ما كده حلو قوي قالت
له ايه اللي حلاها يا اخويا قال لها اقصد
يعني بيلي دلوقتي اخد باله انك مهم في
المدرسه قبل اللي حصل ده بيلي ما كانش
واخد باله منك اساسا وكل اللي بينك وبينه
ما كانش موجود غير جوه دماغك ولا بما انه
شافك انت كمان ركزي معاه بقى وكل ما
تشوفيه افضلي حاطه عينك عليه ميلي ثاني
يوم في المكتبه كانت ولا اللي بتراقب بيلي
ما شالت عينيها من عليه خالص وهي في حمام
المدرسه سامت امبر وصاحبتها بتروا على
طريقه لبسها وشكلها امبر كمان قالت ان
بيلي هيخرج معاها اخر الاسبوع بتخط انها
ترتبط بيه بشكل رسمي وهنا حلت الكارثه
عزيز التنين اني يوم ارض اتصدم من لبس
ميلي وهم رايحين للمدرسه والبنت تحولت
لطلقه صاروخ افريقي اسمراني اللون عابر
للقرات عزيزه النين كل الطلاب كانوا
متفاجئين من الحلويات اللي كانت مستخبيه
دي اول ما شافت بيلي وقعت القم بتاع الارض
عشان تديها حركه اغراء تشقلب في حبها
المدرس راجع بالعربيه بتاعته شقلبها هي
على وشها ضحك العال كلهم عليها وعوره في
رجلها باللي جر عليها وقال لها انت كويسه
ولا فيكي حاجه فمبر ضيت من الموقف ارتي ج
جرا قال له شكرا على شهامتك يا برو شاكرين
افضل سيادتك لحد هنا بيلي نسيت القلم
بتاعها وبيلي اخذوا معاه وقت الغدا امبر
وشلتها جم وامبر قالت لها هو انا اعرفك يا
قطع ميلي قالت لها احنا مع بعض بقى نا سبع
سنين وبندر في نفس الفصل ب اكيد شفتيني
قبل كده امبر قالت لها ولا كان ليكي وجود
ولا انت ولا هاري بوتر اللي جنبك ده انا
شفتك النهارده بتتكلمي مع بيلي وبحزرك لو
داقت كرر ثاني قل يا حبيبي وهيروح معه
لحفله التخرج فما تتعبيش نفسك ل انك اقل
من مستوانا بكتير هارتي قال لها هم كده
البنات الشقط اللي شبهك اي كلب جديد يجروا
عليه عشان يعملوا الشو بتاعهم قالت له
اهلك معاهم فلوس كتير قوي بس واضح انها مش
كفايه عشان تحسن زواج في الستات ارتي قال
لها انا شايف انك بدل ما تضيع وقتك في
القلم مننا احنا المفروض تقلا من حواجبك
لانها خلاص بدات تقلب على تنده انتظار
اتوبيس وانت مش واخده بالك دلت عصير على
ميري فضربها بالبطاطس المهروسه في وشها
ودلع على نفسه مكرونه عشان ما ادهاش فرصه
توسخ هيا اخد ميلي وخرج بعد ماهان كرامه
امبر ودافع عن ميلي بكل شراسه ميلي قالت
له انت عملت عشاني اللي ما حدش عمله فلهو
لو اتكرر الموقف هعمل نفس اللي عملته لو
مليون مره وبينما يعتقد ارتي ان الدنيا
حلوت خلاص وقلبها هيحن جه بيلي جري وقال
له انت حطيت على انبر حطه زي الفل على
فكره وقال لي ميلي انا بشوفك كتير هنا
وصحيح احنا ما نعرفش بعض قوي بس انا عايز
اخرج مك بديت نتعشى كده لو ينفع فميل قالت
له ينفع يا باشا ده احنا عينينا بالليل
قعدت تغير في هدوم عشان تعرف هتلبس ايه
لاثاره اعجاب بيلي وتخطف قلبه من اول ديت
اتصلت بدكتور حب وقالت له انت عبقري يا
دكتور قلبي انت الواد اللي انا بكراش عليه
طلب مني النهارده نخرج في ديت فقال لها طب
دي اخبار حلوه جدا بس خلي بالك احنا لازم
نكتشف مشاعره الاول عشان نعرف هنكمل ولا
لا فقالت له قو لي اعمل ايه وانا هفس
بالحرف قال لها كل ما تعمليه بقسوه وتجاهل
اكثر كل ما ينجذب لك ويهتم بيك اكث عامليه
كانه لعبه بين ايديك ومش خايفه تكسريه
عشان ما يشوفش نفسه عليكي طبعا كل دي
نصايح تودي بداهيه وتدمر اجدع علاقه في
ثلاث ثواني بالكثير قوي اول ما دخلوا
للمطعم شافت ورده على الترابيزه فقالت له
ايه الفلح والجو القديم ده قالت له انت
ايه اللي جابك لانجلترا ولما جه يرد عليها
ثابته وبقت بتلعب في الموبايل لما جه
الويتر قالت له انت بتخلص شغل امتى يا قمر
انت عشان نخرج مع بعض خروجه حلوه ليلي قال
لها هو انت فيكي حاجه قالت له انا زي الفل
يا برو ما تشغلش دماغك بعد ما شربت كتير
قوي قالت له انت بقى كابتن فريد السباحه
وكابتن فريد الكوره وكمان اكتر طالب بيجيب
درجات حلوه في المدرسه كلها انت لو معمول
مخصوص مش هتكون مميز كده يا اخي اكيد اللي
ورا كل ده دعم ماما وبابا اللي بيجهزوا لك
طريق سالك في كل حاجه مش كده اهي دي
النتيجه لما اثنين بيحبوا وبعض مرفهين
يتجوزوا بعض ويعيشوا حياه مبتذله بلي قال
لها خروجي معاكي كان قرار غلط من البدايه
وانا اللي استاهل الاهانه دي خرجت جري
وراها لكنها ما لحيتو شويه وراجع بالريس
بتاعه وقال لها انا طول عمري كان بيتحكم
عليا من شكل الخارجيه ومعتقد ان ان حياتي
سعيده ما فيهاش اي مشاكل ولا حتى مريت
بلحظات حزينه في حياتي انا ماتكلمتش مع
ابويا بقي خمس سنين غير عن المدرسه
والرياضه وبس وما يعرفش حاجه عن حياتي
الشخصيه ومن وقت ما حياه مع معع انتهت وهو
كده مال في حزنه ونسى ان حتى انا كمان
حزين عل ومحتاج لحد جنبي كنت فاكر ان
مختلفه عن كل اللي قابلتهم لكني خيبت ظني
وطلعت زيهم يا ميلي ست عجوزه في سن الياس
جنبهم قالت له انت زي القمر يا ولا يخرب
بيت حلاوه اللي خلفوك ثاني يوم في المدرسه
ميلي قررت تعتذر لبيلي بطريقتها مسكت مايك
المدرسه وبدات تحكي عن اسرارها وحاجات
وحشه حصلت في حياتها عشان تشاركها مع بيلي
كل طلاب المدرسه كانوا بيتريقوا عليها
وبيلي ما كانش مهتم لحد ما اتكلمت عن امها
وقالت ان امها تعبت وهي عندها ثمان سنين
بمرض وحش وحيات انتهت وهي عندها 10 سنين
ارت يحاول يوقفها وقال لها انت مش مجبره
تعملي كده في نفسك يا ميلي طلاب المدرسه
كلهم جمعه عشان يصوروها ويتري عليها
كالعاده ارتي للمره المليون بيدافع عنها
وبيبعد عنها الطلاب اللي بيتريقوا عليها
بطفايه الحريق اخد بيلي لميلي عشان يديها
حريه الاختيار في مين يكون حبيبها قربوا
من بعض واهدوها في الهوب لالا المدرس قال
لهم الحاجات دي ما تحصلش في مدرستي ابدا
يا اولالات الربايه بيلي بقى هو اللي
بياخد ميلي من البيت ويروحوا للمدرسه مع
بعض وحتى في المدرسه بقى ف فجوه كبيره بين
ارتي وميلي من المفرقات البسيطه ان ميلي
في السينما جابت كور شيكولاته خلطتها
بالفشار زي ما كانت بتعمل هي وارتي لكن ب
قال لها انا لا بحب كور شوكولاته ولا بحب
الفشار قاط على كم الاختلافات اللي بين
شخصيته وشخصيه ارتي اللي كان بيحب اي حاجه
لمجرد ان ميلي بتحبها تمر الايام وميلي في
حيره من امريه لحد ما فيليلا اتكلمت مع
بابا قالته هو انت وماما اتعرفتوا على بعض
وعرفت ان هي دي اللي عليها العين والنني
ازاي بابا لا ولا حاجه امك في يوم عربيتها
عضلت فانا اخلق مكارم وقفت معاها وساعدتها
قدنا فتره طويله اصحاب مقربين قوي من بعض
لحد ما اكتشفنا اننا بنحب بعض من بدري قوي
خلي بالك يا حبيبتي لان الانسان مننا لما
بيفكر في الحاجه فراط عمره ما بيلاقي
الاجابه اللي بيدور عليها ليلي حاس ان
الكلام ده علامه وارتي فعلا بيحبها ومخبي
باله كتير يوم حفله التخرج بمساعده ماجي
حبيبه ابوها لابست فستانها افتكرت ان ارتي
هو اكثر راجل واقف جنبها في حياتها وهو
الوحيد اللي كان دايما مستعد يضحي باي
حاجه عشانها لما بيلي جه استخبت وهربت منه
بالعجله عشان تروح لارضي بستنها باظ من
العجله فكملت مشوارها جري لحد بيت ارضي
الاخير اول ما شافها اتصدم وقال لها انت
بتعملي هنا فلت له اخرس وقوم البس عشان
نروح للحفله قال لها لا يا ميلي احنا مش
هنقعد اسابيع ما نتكلمش مع بعض وتيجي كان
ما فيش حاجه حصلت لو انت وبيلي اتخنقت
وعايزاني اصالح بينكم فانا مش هعمل كده
ولا هتدخل في حاجه خصكم قالت له مش ده
اللي انا هنا بسببه فقال لها امال ايه
اللي جابك هنا يا ميلي قالت له لاني غلطت
لما فضلت ادور على حبيب طول الوقت وانا مش
شايفه انه موجود قدامي من بدري الحب كان
موجود قدام عينيا وانا اللي كنت غبيه ومش
فاهمه يا ارتي انا بحبك يا ابن البوقه
فارتي الفرحه كانت هتشيله من على الارض
شيل السواء بتاعهم قلب فيها خياط وظبط
لميلي فستانها وخلاه اخر الاجه بيلي بعت
لها بيقول لها انت عند ارت مش كده تجاهلت
كلامه وبعتت لدكتور حب رساله بانها لقت
الحب اللي بتدور عليه بقها سنين سمعت صوت
رساله فاستغربت بعتت رسائل ثانيه لحد ما
لقت التليفون في درج مكتب ارتي الاخير خرج
يطلب منها تساعده في اللبس فقالت له ايه
دي يا ارتي لسه يشرح لها سابته ومشيت
للحفله هنا ارتي قرر انه يروح للحفله
ويعترف لها قدام الطلاب كلهم انه بيحبها
ويعتذر لها عن اللي عمله لما راح للحفله
استقبله اصحاب بيلي اخدوه وعملوا مع الصحه
امبر جوه الحفله كانت بتحوم على بيلي
والاخير كان كرف لها على الاخر لانها مش
الطيب بتاعه خالص اول ما جت ميلي امبر
مشيت وميلي اعتذرت لبيلي عن اللي حصل منها
في المطعم قالت له انت شاب اي بنت تتمنى
لنفسها فبلي قال لها خلينا نتخطى كلام
النهايه ده ونرجع اصحاب عادي هو قارتي
حبيبك فين قالت له لا اعتقد اني هكون
وحيده لفتره كده فقال لها دي الدنيا عندك
شكلها في المهلبيه خالص صاحبه جا قال له
انا كنت بحل لك مشكلتك وعرف منه اللي عاوه
في ارتي بينما الاخير متعلق من عراقيب
ومتبهدل بهدله السنين جاه بيري فكه وقال
له روح اعتذر لميلي لانها بتحبك فعلا ارتي
قال له انت ايه يا اخي قنبله رجوله وجدعنه
ده انت ولا احمد تسق في عزه يا اخي دخل
الحفله وهو ومتبهدل وعلى الله حكايه منظره
لكن البنت اللي بتغني لما عرفت ان الموضوع
في بنت اديته المايك اتكلم براحته شتموه
وضربوه بالكيك في وشه لكن ارتي قدر يقاوم
كل ده وقال لهم انا اهمج واتحط عليا كتير
كل واحد فينا في المدرسه دي عنده شيء اللي
يميزه وما فيش حد فينا احسن من الثاني قدر
يكسب انتهاء طلاب كلهم بكلام واكبرهم
يحترموه غصب عنهم قال انه غلط ف حقق اكثر
واحده بيحبها في الدنيا كلها انا مش هكون
اناني ثاني ومش هفكر غير في اني اخليها
مبسوطه وبس نازل لميلي وقال لها ميلي يا
بنت عم سوقي انا بحبك وهفضل احبك كل يوم
كاني بحبك من ثاني وهكذا انت الفيلم
بمشاعر جياشه تعم حفله التخرج وميلي وارتي
بقوا حبايب عرايس يا جيران قرايب بالل
الشربات وخلونا نفرح ونحتفل حفلات ولحد
هنا يكون الفيديو انتهى والفيلم
how to date billy walsh,how to date billy walsh comedy,how to date billy walsh trailer,how to date billy walsh official trailer,ian walsh,to all the boys,sally amaki,e bennett walsh,upcoming movies 2024,what to watch on netflix,the minds of billy milligan,you are so not invited to my bat mitzvah,what to stream,10 hidden gems on prime video to watch now,she's all that,family movies english 2018,book to screen,willow,official trailer 2023,talkshow
Post a Comment